درخواست پرستار | مشاوره رایگان

چگونه پرستار کودک قابل اعتماد پیدا کنیدم؟

پرستار کودک قابل اعتماد

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    چگونه یک پرستار کودک قابل اعتماد بیابیم؟ مهمترین اولویت برای والدین، امنیت فرزندان است. هر پدر یا مادری هنگامی که بخواهد شخصی مانند یک مراقب کودک را وارد دایره اعتمادش کند، به بررسی و تحقیق جدی نیاز دارد. چرا که یک نگهدار کودک دقیقا در زمانی در کنار کودک است که والدین حضور ندارند و احتمال هرگونه خطر و سوء استفاده ای وجود دارد.

    روش‌های پیدا کردن پرستار کودک قابل اعتماد 

    در زیر مواردی از روش های پیدا کردن پرستار قابل اعتماد را آورده ایم:

    1. مشورت با دوستان و خانواده

    2. جستجو در منابع آنلاین

    3. استفاده از خدمات نگهداری کودک

    در ادامه به توضیح کامل تری از این مطالب می‌پردازیم.

    پیشنهاد مقاله: ویژگی های پرستار کودک حرفه ای چیست؟

    پرستار کودک در منزل
    مشورت با دوستان و خانواده از روش های جستجوس پرستار کودک می‌باشد.

    1. مشورت با دوستان و خانواده

    از دوستان و خانواده خود بپرسید که آیا تجربه‌ای در استفاده از پرستار کودک داشته‌اند و آیا می‌توانند شخصی را به شما معرفی کنند.

    2. جستجو در منابع آنلاین

    سایت‌های معروفی مثل Care.com یا Sittercity.com را بررسی کنید. در این سایت‌ها، شما می‌توانید نظرات و امتیازات دیگران را درباره پرستاران بخوانید و با آن‌ها تماس بگیرید.

    3. استفاده از خدمات نگهداری کودک

    بسیاری از محل های نگهداری کودک، پرستاران حرفه‌ای و قابل اعتماد را استخدام می‌کنند.

    بهتر است که والدین قبل از استخدام نگهدار کودک ای نکات را یادداشت کنند: آیا این پرستار می‌تواند از همه کودکان شما با رده های سنی متفاوت مراقبت کند؟ شما در چند روز از هفته به حضور پرستار احتیاج دارید؟ آیا او باید کارهای خانه مانند آشپزی و یا شستن ظروف را نیز انجام دهد؟ و در نهایت محاسبات مالی است که باید حتما برای مراقبت از کودک توسط مراقب کودک در نظر گرفته شود.

    به دنبال معرف برای پرستار قابل اعتماد باشید

    می‌توانید با فامیل و آشنایان و یا یک همسایه مورد اعتماد مشورت کنید و یا از آنها بخواهید تا یک مراقب کودک قابل اعتماد به شما معرفی کنند. همچنین می‌توانید با مراجعه به مراکز و یا سایت های معتبری که خدمات معرفی و ثبت نام مراقب کودک ارائه می دهند، شخص مورد نظر خود را انتخاب کنید.

    مصاحبه ای با پرستار کودک داشته باشید

    ممکن است به طرق مختلف نسبت به پرستار کودک شناخت پیدا کنید، اما هیچ کدام از آنها به اندازه صحبت کردن رو در رو  با نگهدار کودک و مطرح کردن مسایل مورد نظر تان، ذهن شما را آرام نخواهد کرد. با پرستار قابل اعتماد در مورد قوانین خانواده، انتظارات تان، حقوق و دستمزد پرستار کودک و همچنین ساعات کار صحبت کنید.

    پرستار کودک
    مشورت با دوستان و خانواده روش های یافتن پرستار کودک می‌باشد.

    این مکالمه همچنین به شما این فرصت را می‌دهد که بتوانید شخصیت و پتانسیل مراقب کودک را نسبت به توقعات تان تا حدودی بررسی کنید و ببینید که آیا او می‌تواند پرستار قابل اعتمادی برای کودکان و همچنین خانواده شما باشد؟

    زمانی را برای نظارت بر کار پرستار در نظر بگیرید

    بهتر است که دو کاندیدای نهایی برای پرستاری کودکتان را به صورت جداگانه امتحان کنید. برای مثال می‌توانید در پایان مصاحبه با هر نگهدار کودک، خانه را به مدت کوتاه (مثلا کمتر از نیم ساعت) به بهانه یک خرید کوتاه و ضروری ترک کنید.

    بعد از بازگشت به خانه و رفتن مراقب کودک، با کودکان در مورد او صحبت کنید و ببینید که کودکان چه چیز هایی را در مورد پرستار دوست داشته یا نداشته اند. نهایتا با در نظر گرفتن همه جوانب و نتایج بررسی هایی که انجام داده اید، پرستار را انتخاب کنید. برنامه ریزی های مناسب را بر اساس نیازها و شرایط خانواده و کودکان انجام دهید و از مراقب کودک بخواهید که آنها را به خوبی در نظر بگیرد. فراموش نکنید که همیشه با پرستار با صراحت صحبت کنید. همچنین، زمان هایی را برای بررسی کار مراقب کودک و رفتار او با فرزند تان را در نظر بگیرید و نسبت به آن بی توجه نباشید.

    سخن پایانی

    در این مقاله  از مرکز خدمات پرستاری سفیر آرامش به بررسی چند مورد از مسایلی که والدین باید قبل از استخدام کردن یک مراقب کودک آنها را در نظر بگیرند، پرداخته ایم. شما عزیزان می‌توانید برای کسب بیشتر اطلاعات با مشاورین مرکز در ارتباط باشید.

    0 0 رای ها
    امتیاز خود را ثبت کنید
    guest
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    درخواست پرستار | مشاوره رایگان