درخواست پرستار | مشاوره رایگان

تعریف شغل پرستار سالمند در منزل از زبان یک پرستار سالمند

تعریف شغل پرستار سالمند در منزل از زبان یک پرستار سالمند

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    من بیشتر  20 سال است که بعنوان یک پرستار سالمند کار میکنم. سناریوی تکراری صدها بار درباره‌ی شغل من بعنوان یک پرستار سالمند است، تکرار شده است. این سناریو اینگونه است: هر باری که با یک فرد جدید ملاقات میکنم، افراد میپرسد و من پاسخ میدهم یک پرستار سالمند هستم. مردم اغلب تحت تاثیر قرار می‌گیرند و  میپرسند که در چه بیمارستانی مشغول پرستاری هستم. من پاسخ میگویم که در واقع در یک خانه‌ی سالمند به عنوان نگهدار سالمند کار می‌کنم. و سپس هنگامی که به چهره ی آن ها نگاه میکنم، می‌فهمم که همه ی کسانی که هر باراین پاسخ را از من شنیده‌اند، واکنش یکسانی دارند.

    واکنش آن‌ها از آن حالت شگفتی اولیه به ناامیدی و حتی شاید تنفر تغییر می‌کند. به نظر میرسد پرستار سالمند بودن یک چیز قابل تحسین است که باید به آن افتخار کرد، مگر اینکه شما پرستار سالمند باشید، در این صورت، شما یک پرستار واقعی نیستید ، چرا که در بیمارستان کار نمی‌کنید!

    پیشنهاد مقاله : چرا وجود پرستار سالمند شبانه روزی در منزل الزامی است؟

    توصیف شغل پرستار سالمند

    بسیاری از آن‌ها، نمی‌دانند چه چیزی بگویند و به سادگی پاسخ می‌دهند: ” من هرگز نمیتوانم پرستار سالمند باشم” در این مواقع من باید جلوی زبانم را بگیرم زیرا در غیر این صورت به آنها می‌گویم که من هم با شما موافقم. شما احتمالا هرگز نمیتوانید یک پرستار سالمند باشید.

    توصیف شغل پرستار سالمند
    جمله معروف افراد : من هرگز نمی‌توانم پرستار سالمند باشم!

    معمولا این پایان گفتگو است، زیرا بسیاری از افراد معتقدند که شما یک پرستار سالمند در خانه‌ی سالمندان هستید زیرا شما به اندازه کافی باهوش یا به اندازه کافی پر انرژی برای کار در بیمارستان نیستید. با این حال، زمان‌های دیگری وجود دارد که این پایان گفتگو نیست و کسی از شما می پرسد چرا شما در خانه‌ی سالمندان به عنوان پرستار سالمند کار می کنید.؟ این قضبه یه باعث شد که این سوال را از خودم به عنوان یک پرستار سالمند بپرسم تا پاسخی را که مردم برای شنیدن نیاز داشتند مطرح کنم.

    در خانه‌ی سالمندان خیلی چیزها برای یاد گرفتن  برای یک پرستار سالمند وجود دارد. بسیاری از خانه‌های دارای خدمات پرستاری مستقل هستند، این بدان معنی است که پرستاران در خانه‌ی سالمند، تجربیاتی که پرستاران دیگر از بیمارستان ها آموزش میبینند را باید خودشان یاد بگیرند. هنگامی که بیمار دیابتی نیاز به مشاوره در رژیم غذایی خود دارد و هیچ متخصص دیابت در آن مرکز وجود ندارد، این مسئولیت به پرستار سالمند می‌رسد.

    هنگامی که یک بیمار به تازگی با مریضی نقرس تشخیص داده می‌شود، این مراقب سالمند است که نیاز به محدودیت غذایی پروتئین را توضیح میدهد. یا هنگامی که یک بیمار مبتلا به COPD میخواهد بداند که چرا او نمیتواند یک پارچ آب دیگری داشته باشد.

    ویژگی یک پرستار سالمند سالم

    یکی دیگر از خدمات قراردادی، درمان های فیزیکی، شغلی و گفتار است که اگر شما در یک مرکز کوچک باشید، عمدتا از دوشنبه تا جمعه و تنها چند ساعت در روز کار می‌کنید. این به این معنی است که برای بقیه روز، کارکنان با بیماران در این موارد کار می کنند.

    پرستار سالمند می داند چگونه می‌تواند به درستی عمل جراحی انجام دهد وبیمار را در روش های مناسب استفاده از ابزارها و وسایل جدید کمک و راهنمایی کند.

    یک پرستار سالمند سالم
    این پرستارسالمند است که محدودیت غذایی سالمند را به قشنگی به او توضیح میدهد.

    هم‌چنین این وظیفه نیز به عهده ی پرستار سالمند است تا CNA ها را با روش های مناسب برای انجام این کارها آموزش دهند، زیرا درمان‌گران زمان کمی برای انجام این آموزش‌ها دارند. معمولا در خانه‌ی سالمندان هیچ ازمایشگاهی برخلاف بیمارستان ها وجود ندارد، بنابراین این به این معنی است که پرستار سالمند خون خود را تهیه میکند و IV خود را حفظ میکند. پدیاست؟ شاید هر 63 روز از آن چیزی است که پزشک اجازه می دهد.

    در این فاصله چه کسی باید با مسائل پا درگیر شوند؟ درست است، پرستار سالمند. هیچ کسی وجود ندارد که با کسی تماس بگیرد که بیاید و در مورد “ناخن بد” یا چیزی که شبیه قارچ است، مشاوره بدهد. پرستار سالمند یاد می‌گیرد که ویژگی‌های قارچی چگونه ظاهر می‌شوند و سپس تماس تلفنی برقرار می‌شود. و این گونه تماس های تلفنی برقرار می‌شوند.

    تماس های تلفنی در تمام ساعات روز و شب

    دکترها به ندرت در خانه‌های سالمندان دور می زنند، بنابراین نگهدار سالمند مسئول آموزش اصطلاحات پزشکی است که شرایطی را فراهم اورد به گونه ای که مداخلات و دستورات مناسب انجام شوند. علیرغم باور عمومی، خانه‌ی سالمندان مکان هایی نیستند که مردم در آنجا می میرند.

    در خانه‌های پرستاری  هیچ دکمه “کد” بر روی دیوار وجود ندارد که شما بتوانید آن را فشار دهید و تعداد زیادی از مردم موجود به کمک شما بشتابند. برای کارکنان در خانه‌ی سالمندان  یک کد به معنای تماس با 911 است، در حالی که شما به عنوان پرستار سالمند راه خود را برای راه اندازی یک کیسه آمبو یا دستگاه AED بازیابی کرده اید و امیدوار هستید که در مسیر خود، جایی از شهر آتش نگرفته باشد و یا ممکن است یک پرستار سالمند مجبور شود برای EMT های داوطلب خود برای کمک صبر کند. من می توانستم ادامه دهم اما نکته ی پایانی این است که چیزهایی که شما در کار یک پرستار سالمند یا مراقبت بلند مدت به دست می‌آورید، در هیچ جای دیگر به دست نمی آیند.

    من با کار کردن در خانه‌ی سالمندان به عنوان پرستار سالمند خیلی چیزها بیشتر از کار کردن در بیمارستان یاد گرفتم. بنابراین وقتی از من پرسیده میشود که چرا در یک خانه سالمندان به عنوان نگهدار سالمند کار می‌کنم، در پاسخ میگویم که این انتخاب من است، من انتخاب کرده‌ام که تجربیاتی را بیاموزم که فقط با کار کردن به عنوان مراقب سالمند به دست می‌آید. و هنگامی که آن‌ها پاسخ می‌دهند که ” هرگز نمی‌توانند یک نگهدار سالمند باشند” من مخفیانه لبخند می‌زنم و با خودم فکر می کنم، “نه، شما احتمالا نمی توانید!”

    0 0 رای ها
    امتیاز خود را ثبت کنید
    guest
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    درخواست پرستار | مشاوره رایگان