درخواست پرستار | مشاوره رایگان

هفت راه کسب تجربه توسط پرستار کودک حرفه ای

پرستار کودک حرفه ای

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    پرستار کودک شغلی مناسب برای نوجوانانی است که می خواهند در اوقات فراغتشان مقداری درآمد داشته باشند. اغلب بزرگسالان بدون اینکه خودشان متوجه باشند، به طور تجربی یک مراقب تبدیل شده اند! بسیاری از کسانی که مراقب هستند در این کار مبتدی بوده و تجربه کمی دارند. بنابراین فرصت‌ های زیادی نیز برای شما وجود دارد. مراحل لازم برای کسب تجربه توسط پرستار را بررسی کنیم. با انجام موارد زیر و کسب تجربه، میتوانید در کار او بسیار پیشرفت کنید.

    1. اصول مراقبت از کودکان را بیاموزید.

    اگر در زمینه کار و همچنین کسب تجربه پرستار کودک که هیچ تجربه‌ای ندارد ، فقط کافی است تمرین کرده و با این کار کمی تجربه کسب کنید. اما اگر در کار پرستار کودک تجربه دارید، مانند مراقبت از خواهر یا برادر کوچکتر، پس یک قدم از بقیه جلوترید!

    کلاس‌های زیادی برای کار پرستار کودک وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. دوره‌های آموزشی پرستار کودک باعث بیشتر شدن اطلاعات و بالاتر رفتن اعتماد به نفس شما هنگام مراقبت از کودکان و انجام کار پرستار کودک می‌شود. با شرکت در این کلاس‌ها اصول مراقبت از کودکان را نیز می‌آموزید.

    2. برای کار پرستار کودک و مراقبت از کودکانی که میشناسید داوطلب شوید.

    مراقبت و برعهده گرفتن شغل پرستار کودک برای کودکانی که از قبل می‌شناسید بسیار راحت‌تر از مراقبت از کودکان غریبه است. پس سعی کنید قبل از کسب تجربه توسط پرستار در ابتدای کار برای کسب تجربه بیشتر از کودکانی که می‌شناسید مراقبت کنید. اگر در میان دوستان شما کسی بچه دارد، می‌توانید پرستار کودک او باشید و با این کار کمی تجربه به دست بیاورید.

    شما همیشه می‌توانید درآمد کسب کنید. اما در نظر داشته باشید که اگر هنگام شروع کارتان ، به صورت رایگان از بچه‌ها مراقبت کنید، سریع‌تر مشتری جلب کرده و همزمان تجربه زیادی کسب خواهید کرد. با این کار می‌توانید خیلی سریع به عنوان یک پرستار کودک، پیشرفت کنید.

    3.کسب تجربه توسط پرستار در گروه‌های مختلف با کودکان کار کنید.

    ممکن است اطراف شما فرصت‌هایی برای شروع کار و یا کار با کودکان وجود داشته باشد. سعی کنید این فرصت ها را از دست ندهید. برای مثال:به عنوان مربی یا دستیار مربی در برنامه های ورزشی بعد از مدرسه، مانند فوتبال یا بسکتبال داوطلب شوید. در کمپ ها و اردو های تابستانی داوطلب شوید.برای تدریس در مدارس، مراقبت از کودکان و انجام کار پرستاری از کودک، داوطلب شوید.

    4. سوابق کاری خود را در زمینه پرستار کودک آماده کنید.

    مانند هر شغل و حرفه دیگر، برای کسب تجربه توسط پرستار کودک نیز نیاز به یک رزومه مناسب دارید که باعث ‌شود مهارت‌هایتان بهتر دیده شوند. برای این کار الگو های زیادی در اینترنت وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. وقتی نوشتن سوابق کاری خود را تمام کردید از شخص دیگری هم بخواهید که آن را بخواند تا مطمئن شوید همه چیز درست است.

    هزینه پرستار کودک چقدر است؟
    قبل از اینکه برای کار پرستار کودک به اولین مصاحبه خود بروید، با دوستان یا خانواده خود تمرین کنید.

    زیرا قصد دارید به عنوان یک پرستار کودک حرفه‌ای به نظر بیایید!حتی اگر سابقه‌ای در کار پرستار کودک ندارید، می توانید رزومه خود را طوری تنظیم کنید که نشان دهنده مسئولیت پذیری و اهمیت شما به کار پرستار کودک باشد. نوشتن سوابق کاری نشان‌دهنده ابتکار شماست. اگر واقعا هیچ سابقه ای در کار پرستار کودک ندارید چیزهایی مانند نمراتتان در مدرسه و فعالیت‌ها و کارهای داوطلبانه‌ای را که انجام داده‌اید در آن قید کنید تا نشان دهید در کارتان جدی هستید.

    5. برای کارتان به عنوان یک پرستار کودک، بازاریابی کنید.

    به محض اینکه مقداری کسب تجربه توسط پرستار کودک بدست آورده شد ، وقت آن است که برای خود تبلیغ کنید. میتوانید در صفحات کاریابی اینترنتی به عنوان یک پرستار کودک، آگهی داده یا اطلاعات خود را در مکان های پر رفت و آمد نصب کنید (مانند فروشگاه‌های مواد غذایی یا مدارس). این موضوع را با دوستان خود در میان بگذارید تا اگر نیاز به پرستار کودک دارند از شما کمک بگیرند.

    پیشنهاد مقاله: 0 تا 100 انتخاب پرستار کودک مناسب

    6.کسب تجربه توسط پرستار با والدین در مورد مراقبت از کودک صحبت کنید.

    قبل از اینکه برای کار پرستار کودک به اولین مصاحبه خود بروید، با دوستان یا خانواده خود تمرین کنید تا در مورد عملکرد شما نظر بدهند.یک نکته در مورد امنیت: هنگامی که به منزل افراد غریبه می‌روید مراقب باشید. اگر آن‌ها را نمی‌شناسید بهتر است برای بار اول به همراه دوستان یا خانواده خود به آنجا بروید.

    7. همزمان با کسب تجربه توسط پرستار ارتباطات اجتماعی خود را گسترش دهید

    برای یک مراقب تجربه بیشتر به معنای فرصت بیشتر است. همزمان با انجام کار مراقب ، دایره ارتباطات اجتماعی خود را نیز گسترش دهید و با این کار به عنوان یک مراقب برای خود تبلیغ کنید. با گذشت زمان والدینی که نیاز به پرستار در منزل دارند به سراغتان می‌آیند.

    اگر کارتان را به عنوان یک مراقب به خوبی انجام دهید، والدین نزد دیگرتان از شما خوب تعریف می‌کنند و می‌توانید به راحتی فرصت‌های کاری بیشتری پیدا کنید! بعد از اینکه به موارد بالا رسیدگی کردید، وقت آن است که تصمیم بگیرید چگونه کارتان را به صورت جدی آغاز کنید.

    0 0 رای ها
    امتیاز خود را ثبت کنید
    guest
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    درخواست پرستار | مشاوره رایگان