درخواست پرستار | مشاوره رایگان

کارایی پرستار سالمند در منزل نکاتی جهت بهبود شرایط و کمک به ایشان

استخدام پرستار سالمند یکی از تصمیمات مهم هر خانواده است.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    کارایی پرستار سالمند در منزل میتواند فوق العاده جالب باشد. کار یک پرستارسالمند شغلی است که نیاز به دانش پزشکی، مهارت های ارتباطی قوی، تفکر سریع و تمایل به کمک به دیگران دارد. برای یک پرستار سالمند در منزل، چالش های بیشتر برای کار کردن به صورت مستقل وجود دارد.اگر شما حرفه ای جدید در این زمینه را راه اندازی می کنید، راهنمایی های بسیاری برای پرستار در منزل جدید وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا حرفه ی مورد نظر خود را با  اعتماد به نفس انتخاب کنید.                  

    نکاتی برای پرستار در منزل جدید

     ورود به دنیای پرستار در منزل می تواند خسته کننده به نظر آید، اما شما می توانید با دیدن بسیاری از مردم که در این زمینه رشد میکنند، احساس بهتری داشته باشید. اگر شما از انسان های مجرب برای راهنمایی های خود برای پرستار در منزل جدید کمک بگیرید، بسیاری از توصیه های زیر را ارائه می دهند:

    کارایی پرستار سالمند مثبت باشید.

    اغلب گفته می شود که خنده بهترین دارو است. در حالی که کار شما به عنوان پرستار در منزل شامل فراهم آوردن اشکال عملی تر برای مراقبت های بهداشتی است، حس شوخ طبعی ابزار ارزشمندی است که به شما در برقراری ارتباط بهتر با بیمارانتان مخصوصا در شرایط سخت کمک می کند.

    شما به عنوان یک پرستار در منزل، نهایت تلاش تان را بکنید تا بهترین کار خود را برای حفظ نگرش مثبت خود بدون توجه به آنچه رخ می دهد انجام دهید. شما به عنوان یک پرستار در منزل، لازم نیست که پاسخ هر سوالی را بدانید، بنابراین زمانی که با چیزی جدید روبرو می شوید، نگران نباشید.

    به خود اعتماد کنید که چیزی برای ارائه دارید و به خود اجازه دهید که سوال کنید، چیزهای جدید یاد بگیرید و به عنوان یک پرستار در منزل حرفه ای رشد کنید.                 

    پیشنهاد مقاله: مهارت های ارتباطی پرستار سالمند 

    کارایی پرستار سالمند آماده باشید.

    اتفاقات مختلفی ممکن است  برای پرستار سالمند در منزل پیش بیاید. شکایت ها در بیمارستان ممکن است نادیده گرفته شوند و یا ممکن است نتوانند گزارش شوند. یک سگ در خانه ممکن است جعبه دستکش را به جای یک اسباب بازی جویدنی اشتباه بگیرد.

    کار یک پرستارسالمند
    کار یک پرستارسالمند شغلی است که نیاز به دانش پزشکی، مهارت های ارتباطی قوی، تفکر سریع و تمایل به کمک به دیگران دارد.

    بیمار فکر کند که نوع درستی از لباس را پوشیده است، در حالی که اشتباه فکر کند. به عنوان یک پرستار در منزل در مواجهه با اینگونه اتفاقات غیر منتظره باید آماده باشید. منتظر هر اتفاق غیر منتظره ای باشید.                                                                                                 

    به عنوان پرستار در منزل، مدیریت کنید.

    هنگامی که روز شما به عنوان یک پرستار در منزل پر از بازدیدهای مختلف باشد، نمیتوانید تایمی را برای جستجوی چیزها هدر بدهید، بنابراین سازماندهی کردن زمان در این شرایط بسیار ضروری است. کیسه ای را آماده کنید که شامل وسایل اولیه ضروری مانند قلم ها، دفترچه یادداشت ها، جزوات مورد استفاده معمولی، نسخه های خالی از فرم هایی که به صورت متعدد مورد استفاده قرار میگیرند و کاغذی که برای انجام وظایف روز مورد نیاز است.

    شارژر تلفن همراه و لپ تاپ خود را در ماشین خود نگه دارید بنابراین یک باتری از کار افتاده هرگز یک فاجعه ایجاد نکند.در نهایت، به عنوان یک پرستار در منزل مسیری را که باید طی کنید، قبل از وارد شدن به جاده روی کاغذ بکشید، تا در این صورت زمان و گازی را که برای سرچ کردن مقصد مورد نظر بعدی تان هدر میدهید، به حداقل برسانید. با توجه به جمعیت موجود در آمریکا، تقاضا برای پرستار در منزل بسیار زیاد است.

    اگر بخواهید راهنمایی های بیشتری به عنوان پرستار در منزل جدید به دست بیاورید، صحبت کردن با متخصصانی که قبلا در این زمینه کار می کرده اند، می تواند بسیار آموزنده باشد، تیم ما که متشکل از متخصصان حرفه ای است  در Phoenix Home Care  و Hospice  ،  طیف گسترده ای از خدمات را شامل خدمات بهداشتی در خانه، مراقبت از بیمار در منزل، خدمات در منزل، خدمات خصوصی، پرستار سالمند و خدمات مبتنی بر مصرف کننده آماده می کند.

    برای بررسی فرصت های شغلی ، لطفا از مرکز حرفه ای ما دیدن کنید. شما همچنین می توانید به صورت آنلاین یا از طریق تلفن ما تماس بگیرید.

    0 0 رای ها
    امتیاز خود را ثبت کنید
    guest
    2 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    درخواست پرستار | مشاوره رایگان