درخواست پرستار | مشاوره رایگان

زمانی که کودک در اورژانس است چه اتفاقی می‌افتد؟

زمانی که کودک در اورژانس است

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    پرستار کودک زمانی که کودک در اورژانس است، هیچ راهی برای پیش بینی اینکه چه مدت باید صبر کند تا کودک در اورژانس مورد معاینه قرار گیرد وجود ندارد. اگر کودک یک مشکل پزشکی جدی داشته باشد، پرستار اطمینان حاصل کند که پزشکان در لحظه و به سرعت توجهی که مورد نیاز کودک است را مبذول کنند. مراقب کودک زمانی که کودک در اورژانس است از آنجا که پزشکان در ابتدا به شدید ترین صدمات و بیماری ها رسیدگی می‌کنند، احتمال زیادی وجود دارد که اگر کودک با آسیب جزئی رو به‌ روست، باید صبر بیشتری داشته باشید. 

    حتی اگر اتاق انتظار خالی باشد، ممکن است پرستار و کودک مجبور شوند منتظر بمانند چرا که شاید اتاق های معاینه پر باشند یا بسیاری از پزشکان و پرستاران به رسیدگی به یک مورد جدی مشغول هستند. اگر در حالی که منتظر یک پزشک هستید وضعیت کودک بدتر می‌شود.

    اقدامات پرستار کودک در اورژانس

    برخی از اقدامات پرستار کودک در این شرایط عبارتند از:

    1. بررسی وضعیت تنفسی
    2. برقراری خطوط وریدی
    3. نگهداری فشار خون

    پرستاران کودک در مواقع اورژانس نقش بسیار مهمی در ارائه مراقبت و درمان به کودکان دارند.

    1. بررسی وضعیت تنفسی: 

    پرستار باید تنفس کودک را بررسی کند و در صورت نیاز به تنفس مصنوعی، با استفاده از روش‌های مناسب آن را اجرا کند. 

    2. برقراری خطوط وریدی:

    پرستار باید خطوط وریدی را بسته به شدت حالت اورژانس، با استفاده از سوزن‌های مناسب و درجات مختلف قطع کند.

    3. نگهداری فشار خون:

    پرستار باید فشار خون کودک را با استفاده از مناسب‌ترین دستگاه‌ها سنجیده و ثبت نماید.

    پیشنهاد مقاله: راه کار هایی برای آرام کردن کودک مضطرب در بیمارستان توسط پرستار کودک

    از پزشکان بخش اورژانس سوال بپرسد

    به طور مثال، قبل از ارائه غذا یا نوشیدنی به کودک، پرستار کودک زمانی از کارکنان پزشکی سوال کند تا از درستی کار اطمینان کسب کند. در برخی وارد، پزشک ترجیح می‌دهد کودک چیزی نخورد یا ننوشد. در حالی که پرستار و کودک منتظر هستند، این احتمال وجود دارد که آنها برخی از بیماران با آسیب دیدگی شدید را ببینند. مناظر و صداهای کسانی که به طور جدی صدمه دیده اند یا دیگر بیمار می‌توانند ترسناک باشند.

    اقدامات پرستار کودک
    علائم حیاتی را بررسی می‌کند و ارزیابی سریع انجام دهید.

    بنابراین مراقب کودک به کودک اطمینان دهد که اورژانس، بهترین مکان برای افراد آسیب دیده است و در آن پزشکان می‌توانند به آنها کمک کنند. حتی ممکن است پرستار کودک یک نمونه از زمانی که کسی که او می‌شناخته زخمی شده است و به همان اندازه ترسناک بوده است اما پس از مراقبت‌های پزشک بهبود یافته است.

    پس از رسیدن به ER، کودک توسط یک پرستار دیده خواهد شد

    که درباره نشانه ها سوال می‌کند، این ارزیابی، همچنین به نام triage، نیازهای پزشکی کودک را بر اساس شدت وضعیت او تعیین می‌کند. پرستار کودک همچنین از طریق فرآیند ثبت که از او خواسته می‌شود برای امضای موافقت نامه برای فرم های درمان اقدام می‌کند.

    اگر کودک بیمه درمانی دارد مراقب کودک مطمئن باشد کارت عضویت کودک را با خود داشته باشد. هنگامی که پرستار کودک در اتاق اورژانس است، سعی کند اطلاعات مهمی را که می‌شنود بنویسد. هنگامی که کودک در ER است، اتفاق ترسناک و استرس زایی‌ست، بنابراین ممکن است دشوار باشد که جزئیاتی که شاید بعدا به آن نیاز داشته باشد را به خاطر بسپارد.

    سوالات پرستار کودک در زمان بستری بودن کودک

    • اسامی پزشکان
    • آنچه در مورد بیماری یا آسیب می‌گویند
    • هر دارو یا درمان که به کودک داده می‌شود
    • هر راهنمایی برای پیگیری مراقبت در منزل

    اگر کودک ترخیص شد، پرستار کودک زمانی اطمینان حاصل کند که دستورالعمل های مراقبت از خانه را فهمیده است و در غیر این صورت سؤال کند. ممکن است متخصص در محل کار خود و در اورژانس حاضر نباشد اگر که در هنگام تعطیلات آخر هفته و یا در شب به اورژانس مراجعه شود، اما اگر برا ی حل مشکل به آن نیاز باشد، با او تماس گرفته می‌شود.

    اقدامات پرستار
    پزشک که به او در ER مراجعه می‌شود، با دکتر اصلی کودک تماس می‌گیرد.

    اگر جراحی مورد نیاز باشد، با جراح تماس خواهند گرفت. برخی از بیمارستان ها حتی متخصص کودکان نیز دارند. آنها می‌توانند به کودکان کمک کنند تا با استرس در اورژانس روبرو شوند، آنها را برای انجام مراحل درمان آماده سازند، و حتی در کودکان با سن بسیار پایین، روش های مدیریت درد غیر فارماکولوژیکی را ارائه دهند.

    در بسیاری از موارد، اگر نیاز  است که کودک در بیمارستان بستری شود پزشک اورژانس، دکتر اصلی کودک را باخبر خواهد کرد. برخی از اتاق‌های اورژانس مستندات کتبی یا کامپیوتری را برای بازدید فراهم می‌کنند و دیگران گزارش نوشته شده را با به دکتر اولیه کودک می‌دهند. در صورتی که مراقب کودک هنگام ترخیص کودک حضور دارد یک کپی از اوراق ترخیص را که دریافت می‌کند، با پزشک خانواده (یا پزشک کودک) به اشتراک بگذارد.

    سخن پایانی

    در این مقاله از مرکز سفیر آرامش درباره اقدامات ضرروری پرستار کودک برای کودک بیمار ارائه شد، شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از شرایط اعزام پرستار با مشاورین مرکز خدمات پرستاری ما در ارتباط باشد.

    0 0 رای ها
    امتیاز خود را ثبت کنید
    guest
    2 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    درخواست پرستار | مشاوره رایگان