درخواست پرستار | مشاوره رایگان

پرستار کرونا در منزل

نحوه مقابله با کرونا

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    پرستار کرونا در منزل وظیفه نگهداری از بیماران کرونایی را برعهده خواهد گرفت. همان طور که می دانید امروزه ویروس کرونا گسترش یافته است. و امکان دارد بیمارستان ‌ها و مراکز درمانی تخت های خالی برای مراقبت از بیماران نداشته باشند، بنابراین برخی از بیماران را به خارج از بیمارستان انتقال می یابند.که این موضوع ممکن است خطرات جدی برای بیمار داشته باشد. بهتر است خانواده ها برای بهبود روند بیماری، بیمار خود اقدام به استخدام پرستار کنند.

    استفاده از خدمات پرستاری در منزل بهترین راه حل برای این افراد است. شاید با خود بگویید که برخی از افراد بدون استفاده از مراقبت های خاص پزشک، این مراحل این بیماری را گذرانده اند. اما مرگ و میر این بیماری بسیار بالا و نگران کننده است.

    پیشنهاد مقاله : مزایا و معایب آموزش آنلاین در دوران کرونا برای کودکان

    خدمات پرستار کرونا در منزل

    پرستار کرونا در منزل فردی است که به همه امور و خدمات بیمارستانی رسیدگی خواهد کرد .و بروند بیماری را برای آن شخص راحت تر خواهد کرد. همچنین پرستار بیمار کرونایی علائم بیماری و وضعیت سلامت او را به صورت مرتب چک کرده و اگر مشکلی به وجود بیاید که سریعاً بیمار را به بیمارستان انتقال می ‌دهد.

    پرستار خصوصی در خانه یا پرستار کرونا در منزل داروهای فرد را سر وقت در اختیار او قرار داده ، سعی می ‌کند فشاری به بیمار وارد نشده و در مدت زمان کمی درمان شود. یکی از مهم‌ ترین خدماتی که  پرستار به بیمار ارائه خواهد داد. تزریق دارو طبق نسخه دکتر، کنترل علایم‌ حیاتی، چک کردن علائم بیماری و استفاده از سرم می باشد. پرستار بیمار کرونایی باید به طور روزانه شرایط بیمار را بررسی کرده و دارو، غذاهای مفید در اختیار بیمار قرار دهد تا روند بهبود بیماری سریع تر انجام شود.

    پرستار کرونا در منزل
    پرستار کرونا در منزل

    وظایف پرستار کرونا در منزل

    یکی از مهم ترین وظایف پرستار در منزل در زمان ارائه خدمات رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی است. از آنجایی که بیماری کرونا هم گیر است، پرستار باید به بیمار کمک کند. تا با رعایت پروتکل های بهداشتی، بیماری به سایر افراد انتقال نیابد.

    در طول درمان هر دوی آنها باید از ماسک استفاده کنند. پرستار باید وضعیت بیمار را به طور دقیق به خانواده او اطلاع دهد. پرستار باید کلیه سطوح که بیمار با آن ها در ارتباط است ضدعفونی کند. و باید همیشه از دستکش استفاده کند. پرستار بیمار موظف است مانع از ملاقات سایر افراد با بیمار شود و خود را نیز تا ۱۴ روز قرنطینه کند.

    دلایل نیازبه پرستار کرونا در منزل برای بیمار کرونایی

    همانطور که میدانید یکی از بیماری های فوق العاده مسری مانند covid-19 که سریعاً به افراد دیگر انتقال می یابد کرونا است. از آنجایی که فرد مبتلا به کرونا تب بالا دارد و نمی تواند از خود مراقبت کند. به یک فرد دیگر برای نگهداری از خود احتیاج پیدا میکند. اگر وضعیت بیمار به موقع بررسی شود، درمان او سریعاً انجام خواهد شد. به همین دلیل به بیماران کرونایی که وضعیت بیماری آنها از متوسط تا روبه شدید است. پیشنهاد می شود، از پرستار کمک بگیرند تا وضعیت سلامت آنها به طور دائم مورد بررسی قرار بگیرد.

    هنگامی که پرستار خصوصی برای بیمار کرونایی استخدام میشود. فرد بیمار احساس راحتی بیشتری خواهد کرد و بیماری او به سایر افراد انتقال نخواهد یافت.

    شرایط نگهداری مریض کرونایی توسط پرستار کرونا در منزل

    به طور معمول افرادی که شدت بیماری آنها از متوسط بیشتر است، می توانند از پرستار خصوصی کمک بگیرند. اگر بیمار کرونایی علائمی مانند درد شدید قفسه سینه، تب شدید و بیشتر از ۵ روز، تنگی نفس شدید، سرفه زیاد و احساس گیجی دارد.باید سریعاً به بیمارستان انتقال بیابد،یا توسط پرستار کرونا در منزل زیرا امکان نگهداری از او در خانه موجود نیست، همچنین بیماران کلیوی، تنفسی قلبی و تمام افرادی که بیماری های خاص دارند. باید در زمان ابتلا به کرونا پرستار خصوصی استخدام کنند تا بیماری آنان سریعتر درمان شود.

    نتیجه گیری

    همانطور که در مطالب بالا خواندید امروزه بیماری کرونا بسیار گسترش یافته است. و متاسفانه آمار مرگ و میر آن نیز زیاد است. به همین دلیل افراد باید در زمان ابتلا به این بیماری باید تمام نکات بهداشتی را به درستی رعایت کنند، تا بیماری آن ها به افراد دیگر انتقال نیابد. در صورت نیاز به پرستار کرونا در منزل، سفیر آرامش برای اعزام پرستار در کنار شماست.

    کسانی که شدت بیماری آنها از متوسط به بالا است، باید از پرستار خصوصی برای مراقبت از خود کمک بگیرند. پرستاری بیمار کرونایی باید وضعیت بیمار را به طور مرتب چک کند.و تمام نکات بهداشتی را رعایت کرده تا روند بهبود بیماری رو به افزایش باشد.

    0 0 رای ها
    امتیاز خود را ثبت کنید
    guest
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    درخواست پرستار | مشاوره رایگان