درخواست پرستار | مشاوره رایگان

مقایسه استخدام پرستار سالمند خصوصی یا نیروی موسسه پرستاری

استخدام پرستار سالمند از یک موسسه پرستاری

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    در این مقاله از مرکز خدمات پرستاری سفیر آرامش،درباره استخدام یک پرستار سالمند خصوصی از طریق یک موسسه پرستاری می‌تواند به شما کمک کند تا یک پرستار با تجربه و مهارت مناسب برای نگهداری از سالمند خود را پیدا کنید. و در ادامه با، مزایا یا معایب استخدام آن از یک موسسه پرستاری یا استخدام پرستار در منزل سالمند خصوصی آشنا می‌شویم.

    مزایای استخدام پرستار از موسسه پرستاری

    برخی از مزایای استفاده از یک موسسه پرستاری عبارتند از:

    1. دسترسی به پرستاران با تجربه
    2. برآورده کامل نیازهای شخص
    3. اطمینان از صحت و سلامت پرستار
    4. جابجایی آسان

    در نوشته بالا با مهم ترین مزایای استخدام پرستار از موسسه آشنا شدیم در ادامه به توضیح کانل تری از آن می‍‌پردازیم.

    پیشنهاد مقاله: مقایسه پرستار در منزل با خانه سالمندان و بررسی مزایا و معایب آن‌ها

    پرستار سالمند خصوصی در منزل
    در صورت درخواست تعویض پرستار، موسسه وظیفه جایگزینی را بر عهده دارد.

    1. دسترسی به پرستاران با تجربه

    موسسه های پرستاری معمولاً دسترسی به گروه های وسیعی از پرستاران با تجربه دارند که در حوزه مراقبت های سالمندان فعال هستند. شما می‌توانید با استفاده از خدمات آنها، به راحتی یک پرستار مناسب برای نگهداری سالمند خود را پیدا کنید.

    2. برآورده کامل نیازهای شخص

    با استفاده از چنین سرویس های حضور و نگهداري، شما مي‌توانيد يك بخشي يا تمامي نيازهاي سالمند خود را برآورده كنيد. این شامل مراقبت های پزشکی، مراقبت های بهداشتی، کمک در تغذیه و فعالیت های روزانه است.

    3. اطمینان از صحت و سلامت پرستار

    با استفاده از یک موسسه پرستاری، شما مطمئن می‌شوید که پرستاران مورد استخدام دارای صلاحیت لازم و گواهینامه های لازم برای انجام وظایف خود هستند. این به شما اطمینان می‌دهد که عزیزان شما در دستان یک حرفه‌ای قابل اعتماد قرار دارند.

    4. جابجایی آسان

    در صورت نیاز به تغییر پرستار یا جابجایی به محل دیگر، با استفاده از چنین سرویس های حضور و نگهداري، شما به راحتي مي‌توانيد يك پرستار جديد را استخدام كنيد.

    لازم به ذکر است مدل مورد بحث برای کشوری توسعه یافته است و از آنجایی که چنین خدماتی در ایران به صورت حرفه ای چند سالی است ارائه می‌شود ما کپی برداری همراه با شبیه سازی از این خدمات انجام داده ایم

    پیشنهاد مقاله: بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات پرستاری

    تفاوت هزینه ها

    استخدام پرستار سالمند از موسسه ها معمولا نسبت به استخدام به صورت خصوصی گران تر تمام خواهد شد. در جدول زیر هزینه سالانه برای مراقب خصوصی و مراقب وابسته به موسسه ها در آمریکا را ارائه کرده ایم (مبالغ هزینه ها به دلار است):

      پاره وقت (25 ساعت در هفته) تمام وقت کاری (40 ساعت در هفته) تمام وقت به اضافه زمان های اضافه (120 ساعت در هفته) تمام هفته و شبانه روزی (168 ساعت در هفته)
    موسسه پرستار سالمندی 36000 51600 114000 163920
    پرستار سالمند خصوصی 26640 36624 63248 854547

    مقایسه پرستار سالمند خصوصی در بیمه خسارت و دزدی

    در بعضی از موسسه های پرستار سالمندی البته از آنجایی که همه این موسسه های پرستاری این بیمه را ندارند، بهتر است که قبل از شروع کار با موسسه، این موضوع توسط خانواده سالمند بررسی شود.

    پرستار سالمند خصوصی
    اگر مراقب استخدام شده مرتکب دزدی و یا ایجاد خسارتی شود، موسسه مربوطه آنها را جبران خواهد کرد.

    اگر مراقب به صورت خصوصی و یا از موسسه هایی که این نوع بیمه را ندارند استخدام شود، در صورت دزدیده شدن هر چیزی توسط مراقب، خانواده سالمند هیچ منبعی برای جبران خسارت نخواهند داشت.

    زمانبندی و پشتیبانی

    بعضی از موسسه های پرستاری شیفت های کاری را با حداقل زمان (4 ساعت) در نظر می‌گیرند که این موضوع باعث گرانتر شدن هزینه ها برای خانواده سالمند خواهد شد. همچنین استخدام مراقب از این موسسه ها به منظور کار در آخر هفته ها و روزهای تعطیل هزینه بیشتری را در بر خواهد داشت. اما با وجود اینکه استخدام پرستار سالمند از موسسه ها ممکن است با انعطاف پذیری کمتری همراه باشد، یافتن نگهدار خصوصی مناسب، زمان و انرژی بیشتری را خواهد گرفت.

    همچنین، نگهدار خصوصی ممکن است دچار مشکلاتی (بیماری و …) شده و نتواند سر کارش بیایید و خانواده سالمند را مجبور به یافتن جایگزین کند. اما کار با موسسه های پرستاری این مشکل را در پی نخواهد داشت و آنها همیشه در صورت بروز این مشکل مراقب جدیدی را جایگزین خواهند کرد.

    مقایسه پرستار سالمند خصوصی در کیفیت مراقبت

    پرستار سالمند استخدام شده از موسسه های پرستاری همیشه تحت نظارت بوده و کارها و رفتار او توسط موسسه کنترل می‌شود و اگر خانواده سالمند با مراقب مشکلی داشته باشند، موسسه به مشکل به وجود آمده رسیدگی خواهد کرد. این در حالی است که بر کار نگهدار سالمند خصوصی هیچ نظارتی به جز نظارت خود خانواده وجود نخواهد داشت.

    برتری موسسه های پرستاری یا استخدام به صورت خصوصی

    نکته قابل توجه دیگر این است که موسسه پرستاری، پرستاران مختلفی را برای شیفت های کاری مختلف خواهد فرستاد. اگر سالمند، فردی اجتماعی باشد و از مصاحبت با افراد مختلف لذت ببرد، موضوع تنوع پرستاران  یک حسن تلقی خواهد شد. در غیر این صورت، خانواده سالمند باید این موضوع را با موسسه حل کنند و یا به سراغ استخدام پرستار سالمند خصوصی بروند.

    سخن پایانی

    در این مقاله از موسسه سفیر آرامش توضیحاتی کلی برای مقایسه هزینه و مزایای استخدام پرستار سالمند گفته شد شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین مرکز در ارتباط باشید.

     

    0 0 رای ها
    امتیاز خود را ثبت کنید
    guest
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    درخواست پرستار | مشاوره رایگان