درخواست پرستار | مشاوره رایگان

انتخاب پرستار کودک مناسب برای فرزندتان

انتخاب پرستار کودک مناسب

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    زمان انتخاب پرستار کودک می‌رسد، بسیار مهم است که تصمیم‌گیری صحیحی داشته باشید. بسیاری از والدین از اینکه فرزند خود را با فرد دیگری تنها بگذارند، نگران هستند، به خصوص زمانی که آن فرد را به خوبی نمی‌شناسند. با این حال، اکثر والدین، حداقل در بعضی مواقع در زندگی خود، باید نوزاد خود را با دیگران تنها بگذارند. ممکن است شما برای مدتی کوتاه نیاز به پرستار داشته باشید، یا از یک دوست یا خویشاوندی که به خانه‌تان می‌آید برای مراقبت از فرزند خود کمک بگیرید؛ یا اینکه از یک مرکز ارائه دهنده خدمات پرستارکودک که در خانه یا در مرکز مراقبتی از فرزندتان نگهداری می‌کند، کمک بگیرید.

    بهترین راه برای اطمینان از اینکه فرد مناسبی را به عنوان پرستار کودک خود را انتخاب کرده‌اید، این است که آنها را به خوبی بشناسید، بدانید که این پرستار کودک در ارتباط با کودکان با سنین مختلف تجربه کار داشته است و چگونه با استرس روبرو می‌شود، به خصوص استرس ناشی از گریه‌های کودک. آیا این انتخاب پرستار کودک دارای مجوز است و برای مراقبت از کودک آموزش دیده است؟

    شما می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که با انتخاب پرستار کودکی که می‌تواند به نیازهای فرزندتان احترام بگذارد و در شرایط دشوار آرام باشد، بهترین تصمیم را برای کودک خود بگیرید.

    پرستار کودک در اینجا سه روش مراقبت از کودک وجود دارد

    اکثر مردم یکی از آنها را انتخاب می‌کنند و هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. اولین روش مرکز مراقبت از کودکان است. مراكز مراقبت از كودک معمولا دارای پرستار کودک حرفه‌اي آموزش ديده، اتاق بزرگ و کارمندان زیادی است تا در وضعيت استرس‌زا مانند مراقبت از كودك گرسنه گریان، به شما کمک كند.

    پیشنهاد مقاله: ویژگی رفتار پرستار کودک

    همچنین، مراکز بزرگ مراقبت از کودک دارای تعداد زیادی پرستار کودک است که با هم کار می‌کنند و به هم نگاه می‌کنند که در نتیجه فرصت برای سوء استفاده و یا غفلت سایر کارمندان غیر ممکن است.‌ مطالعات انجام شده توسط دکتر دیوید چادویک نشان می‌دهد که در یک مرکز مراقبت‌های ویژه از کودک، احتمال سوء استفاده و آزار کودک توسط پرستار کودک بسیار کم است.

     انتخاب پرستار کودک
    با انتخاب پرستار کودکی مناسب به نیازهای فرزندتان احترام بگذارد و در شرایط را مساعد نگه دارید.

    زیرا این کار باید توسط نگهدار کودک یا کارمندان مرکز مراقبتی انجام شود، که به دلیل شلوغ بودن این مراکز، فرصت برای سوء استفاده تقریبا وجود ندارد. با این حال، در مراکز بزرگ مراقبت از کودک، ممکن است برقراری ارتباط فرزندتان با پرستاران کودک متنوع دشوار باشد. زیرا ممکن است انتخاب پرستار کودک عوض شود.

    همچنین برای والدینی که برنامه‌های کاری دیرهنگام، زودهنگام، چرخشی یا نیمه وقت دارند، پیدا کردن مرکز مراقبت از کودکی که مایل باشد با برنامه‌های آنها همکاری کند، دشوار می‌باشد. روش دوم، مرکز مراقبت کوچکی است که معمولا در خانه افراد است. مراکز مراقبت کوچکتر معمولا گروه‌های کوچکتری ارائه می‌دهند که ممکن است برای بعضی از نوزادان مطلوب باشد، زیرا اکثر مواقع کودک در ارتباط مستقیم با پرستار است، که باعث ایجاد یک پیوند صمیمی‌ می‌شود. ایجاد محیطی شبیه خانه در بسیاری از مراکز مراقبت کوچکتر به نوزاد کمک می‌کند که احساس امنیت و راحتی داشته باشد.

    هنگام انتخاب پرستار کودک‌تان، فرصت بهتری برای انتخاب دارید

    زیرا به شما اجازه می‌دهند که انتخاب پرستار مطلوب خود را انتخاب کنید. مشکل مراکز مراقبت کوچک این است که نسبت تعداد کودک به پرستار کودک ممکن است گاهی بیشتر از تعداد مطلوب باشد. برای یک انتخاب پرستار کودک انجام مراقبت کافی از 8 نوزاد می‌تواند سخت باشد.

    بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید که بین تعداد نوزادان و کودکان بزرگتر توازن خوبی وجود داشته باشد. همچنین نظارت بر حجم کار اضافی که انتخاب پرستار ارائه می‌دهد، دشوار است. اگر یک مرکز مراقبت کوچک در حال حاضر تنها دو نوزاد داشته باشد، اما تصمیم می‌گیرد که سه نوزاد دیگر اضافه کند، در این زمان مراقبت از نوزاد شما سخت خواهد شد.

    همچنین در مراکز مراقبت کوچک معمولا گزینه‌ی دیگری برای نگهدار کودک شما وجود ندارد. بنابراین باید مطمئن شوید پرستار کودکی که انتخاب می‌کنید صبر بالایی دارد و می‌تواند فشار و استرس را تحمل کند. سومین روش مراقبت از کودک در منزل خودتان است. بهترین چیز در مورد دعوت کردن کسی به خانه برای مراقبت از نوزاد شما این است که احتمالا در حال حاضر رابطه خوبی با این فرد دارید. این فرد می‌تواند یک نگهدار کودک حرفه‌ای، از مراکز معتبر مانند مرکز خدمات پرستاری سفیر آرامش استفاده کنید.

    انتخاب پرستار کودک مناسب برای فرزندتان یک مسئولیت مهم است و نیازمند دقت و تامل می‌باشد. در ادامه توجه به چند نکته مهم کمک می‌کند:

    • تجربه و مهارت: مطمئن شوید که پرستار دارای تجربه و مهارت کافی در مراقبت و تربیت کودکان است. این شامل داشتن مدرک‌های مرتبط و تجربه کار با کودکان در گروه‌های سنی مشابه می‌شود.
    • رفتار و شخصیت: اهمیت داشتن رفتار مناسب و شخصیت سازگار با خانواده‌تان نیز بسیار مهم است. مطمئن شوید که پرستار می‌تواند با فرزندتان روابط مثبت و صمیمی برقرار کند.
    • مراقبت و امنیت: پرستار باید بتواند امنیت و مراقبت مناسبی برای کودک فراهم کند. از وی درخواست گواهینامه‌های مرتبط با امنیت کودکان و اطلاعات در مورد اقدامات اضطراری بپرسید.
    • مراعات ارزش‌ها و مذهب: اگر ارزش‌ها و مذهب شما برای تربیت کودکان مهم هستند، اطمینان حاصل کنید که پرستار همگام با این ارزش‌ها عمل می‌کند.
    • مصاحبه و مراقبه: مصاحبه کامل با پرستار و مشاهده رفتار او در معرض کودکان می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم درستی بگیرید.
    • معرفی به کودک: حتماً پرستار را به آرامی و مرتبط با کودکتان معرفی کنید تا کودک احساس امان و راحتی کند.
    • پشتیبانی خانواده: اهمیت ارتباط خوب پرستار با خانواده نیز قابل توجه است. باید او را به تعامل و گزارش دادن به شما تشویق کنید.

    با رعایت این نکات و انتخاب پرستار با دقت، می‌توانید به خانواده و فرزندتان اطمینان حاصل کنید که در انتخاب پرستار مناسب برای کودکتان بهترین تصمیم را گرفته‌اید.

    پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر و برادر و یا دوست خوب شما باشد.

    اما نکته این است که این فرد کسی است که به او اعتماد دارید. مراقب کودک یا فرد مراقب نوزاد شما مجبور نیست که وقت خود را میان بسیاری از کودکان دیگر تقسیم کند و می‌تواند با کودک شما ارتباط قوی برقرار کند. چیز دیگری که در مورد این نوع مراقبت از کودک وجود دارد این است که نوزاد شما در خانه خودتان که یک محیط آشناست، باقی می‌ماند و احتمالا برای او بسیار راحت‌تر است.

    نگهداری از کودک در منزل
    سعی کنید با ایجاد فضایی مناسب حلقه صمیمیت بین پرستار و فرزندتان را گسترده‌تر کنید.

    سخن پایانی

    اگر از والدین خود را برای مراقبت از کودکتان کمک می‌گیرید، به آنها یادآوری کنید که بعضی از شیوه‌های تربیتی و دستورالعمل‌ها تغییر کرده‌ است، زیرا آنها 20 یا 30 سال پیش فرزند کوچک خود را بزرگ کرده‌اند. کارهایی مانند قرار دادن نوزادان در پشتتان برای خوابیدن کودک، که یک روش صحیح و ایمن برای خواب کودک است، ممکن است برای و مادربزرگ هایی که نوزادان خود را در کنار خود یا به شکم می‌خوابانده‌اند، گیج کننده باشد.

    پدربزرگ و مادربزرگ و پرستار  باید بر اساس استانداردهای جدید ایمنی و مراقبت‌های اولیه برای نوزادان آموزش ببینند. مطالعات اخیر نشان می‌دهد کودکانی که توسط پدربزرگ یا مادربزرگشان مراقبت می‌شوند در معرض خطر بالایی برای قرار گرفتن در محیط‌ ناسالم هستند. دانشمندان توصیه می‌کنند که پدربزرگ و مادربزرگ از همان منابعی استفاده کنند که پدر و مادر برای نظارت بر ایمنی کودک خود استفاده می‌کنند.


    سوالات متداول

    نگهداری کودک به وسیله چه اشخاصی امکان پذیر است؟

    پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر و برادر و یا دوست خوب شما باشد.

    چرا تا حد امکان از پرستار کودک یا مراکز تربیتی برای نگهداری از فرزندمان استفاده کنیم؟

    اگر از والدین خود را برای مراقبت از کودکتان کمک می‌گیرید ، به آنها یادآوری کنید که بعضی از شیوه‌های تربیتی و دستورالعمل‌ها تغییر کرده‌ است، زیرا آنها 20 یا 30 سال پیش فرزند کوچک خود را بزرگ کرده‌اند.

    بهترین راه برای اطمینان از اینکه فرد مناسبی را به عنوان پرستار کودک خود را انتخاب کرده‌ایم چیست؟

    این است که آنها را به خوبی بشناسید، بدانید که این پرستار کودک در ارتباط با کودکان با سنین مختلف تجربه کار داشته است و چگونه با استرس روبرو می‌شود، به خصوص استرس ناشی از گریه‌های کودک

    چرا از خدمات شرکت پرستاری سفیر آرامش استفاده کنیم؟

    مرکز سفیر آرامش شرکت ثبت شده و دارای نیروهای معتبر با حسن انجام کار می‌باشد.

    0 0 رای ها
    امتیاز خود را ثبت کنید
    guest
    3 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    درخواست پرستار | مشاوره رایگان