درخواست پرستار | مشاوره رایگان

حمایت و پشتیبانی بیشتر برای مراقبت از سالمند

حمایت و پشتیبانی بیشتر برای مراقبت از سالمند

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    توجه داشته باشید که حمایت از پرستار سالمند، یک امر بسیار مهم و ضروری است. حتی یک خانواده بزرگ، نقش مراقبت والدین به عنوان مراقب سالمند اغلب ، یک خواهر یا برادر سپرده می‌شود. این مراقب می‌تواند گاهی اوقات احساس تنهایی و غرق شدن در تنهایی خود را داشته باشد که می‌تواند منجر به ناراحتی شود. والدین ممکن است یکی از فرزندان خود را انتخاب کرده باشند یا ممکن است موضوع دیگری مانند محل زندگی سالمند مطرح باشد. خواهر و برادر شما ممکن است از نظر احساسی بهتر قادر باشند که این مسئولیت را بر‌عهده بگیرند و یا ممکن است بیشتر بتوانند تدارک مراقبت از والدین و خانواده هایشان را ببینند. این هم‌چنین می‌تواند موضوع ثبات مالی یا فضای موجود در خانه باشد. یا ممکن است آن‌ها با ارائه کمک‌های ساده و انجام وظایف کوچک، کم‌کم به مراقب تمام وقت برای والدین شما (خود) تبدیل شده باشند. به هر دلیلی و یا در هر موقعیتی، خانواده‌ها باید استرسی که پرستار سالمند دارد را درک کنند و بدانند که چگونه می‌توانند به برادر یا خواهر خود که مراقب است کمک کنند.

    پرستار سالمند وقت خود را در اختیار سالمند می‌گذارد

    پیشنهاد کمک به پرستار سالمند را در هر زمان و مکانی که می‌توانید انجام دهید. این کار ممکن است به معنای دادن تعطیلات آخر هفته یا حتی یک بعد‌از‌ظهر خالی به یک عضو خانواده خود باشد. این زمان به مراقب کمک می‌کند تا آن‌ها استراحت کنند و یا به آن‌ها اجازه دهد که دوباره نزد همسر و فرزندان خود بازگردند. نگهدار اصلی به طور متوسط ​​حدود 18 تا 24 ساعت در هفته برای مراقبت از والدین خود یا دیگران صرف می‌کند. به طور کلی حواسمان باید به مسائل زیر برای پرستار سالمند خود باشد:

    1. تقسیم کارها
    2. حمایت احساسی پرستار سالمند
    3. درگیری‌های مالی

    در مقایسه، بیشتر فرزندان سالمند تن‌ها بین دو تا چهار ساعت در صورتی که در نزدیکی سالمند زندگی کنند و حتی کمتر اگر آن‌ها در شهر یا استان دیگر و یا دور از والدین خود هستند صرف می‌کنند. وقت خود را برای حمایت و کاهش بار مسئولیت از دوش نگهدار اختصاص دهید.

    1. تقسیم کارها

    در برخی از خانواده ها، تصمیم می‌گیرند وظایف یک پرستار سالمند را براساس مجموعه مهارت‌ها به اشتراک بگذارند، مثلا حمایت‌های احساسی از والدین، مدیریت امور مالی شخصی آن‌ها، صحبت با متخصصان پزشکی و یا کارهای خانگی مانند آشپزی، تمیز‌کردن و خرید بر‌عهده افراد مختلف باشد. یک کار همیشه آسان‌تر و لذت بخش‌تر است اگر پرستار سالمند صبر و مهارت لازم برای تکمیل آن را داشته باشید.

    تقسیم کار پرستار سالمند
    کار همیشه آسان تر و لذت بخش تر است اگر تقسیم بندی باشد.

    برای مثال پرستار سالمند به برادر دست به آچار خود اجازه دهد در تعمیرات خانه کمک کند، خواهر حسابدارش برای مدیریت صورت حساب و قبض‌های مادر کمک کند و پرستار سالمند به خواهر خود اجازه دهد با پزشکان در مورد مسائل مربوط به سلامت پدر صحبت کند. یک نکته! پرستار سالمند اطمینان حاصل کند که همه با هم ارتباط برقرار می‌کنند، بنابراین هیچ کاری چند باره انجام نمی‌شود یا نادیده گرفته نمی‌شود. کار گروهی می‌تواند بار کاری همه را کم کند و خانواده پرستار سالمند را به هم نزدیک‌تر کند.

    پیشنهاد مقاله : دلایل اساسی برای انتخاب نکردن پرستار سالمند ارزان قیمت

    2. حمایت احساسی پرستار سالمند

    وقتی مسائل به والدین ما مربوط می‌شود همه ما بهترین نیت را داریم. سعی کنید از حمايت و مراقبت که خواهر و برادر شما به عنوان پرستار سالمند در حال فراهم کردن هستند ایراد نگیرید. اگر والدین شما ایمن و مورد محبت هستند، قدردان برادر یا خواهر خود که اکنون پرستار سالمند است باشید و انتقادات را نزد خود حفظ کنید. کار دشواری دارد و لایق احترام شماست.

    3. درگیری‌های مالی

    پول اغلب منجر به درگیری بین خواهر و برادرها می‌شود، بنابراین سعی کنید از پیش این مسائل را حل کنید و از این موضوع جلوگیری کنید. ممکن است پرستار سالمند کار خود را برای مراقبت از والدین رها کند یا ساعات‌کاری خود را کاهش دهد. پیشنهاد می‌کنیم که اگر پرستار سالمند قرار است از لحاظ مالی حمایت شود، به صورت رسمی به نوشتار درآید. این یک توافقنامه مراقبت شخصی است. این توافقنامه می تواند به مراقب کمک کند تا به هنگام مراقبت از والدین شما، دچار مشکلات و عواقب مالی نامطلوب نشود. هنگامی که مسئولیت‌های پرستاری سالمند به اشتراک گذاشته و تقسیم می‌شوند، می‌تواند خانواده شما را به هم نزدیک‌تر کند. اگر به عنوان یک تیم در کنار مراقب کار کنید، والدین شما بهتر مراقبت خواهند شد. با یکدیگر و با پرستار سالمند مهربان باشید و از یکدیگر در این مسیر حمایت کنید.

    پرستار سالمند در درگیری مالی
    نمی‌توان آمار دقیقی از هزینه پرستار سالمندی که در کشورها است به دست آورد.

    آمارهای مربوط به پرستار سالمند را نمی‌توان به صورت دقیق ارائه داد. این موضوع ناشی از دو علت است:

    • تعداد زیادی مراقب به صورت غیر‌رسمی و بدون چشم داشت و دستمزد و به دلیل علاقه به خدمت به سالمندان به کار نگهداری سالمند مشغول شده‌اند.
    • تعداد زیادی پرستار سالمند که رسما مشغول به کار مراقبت از سالمندان و خدمات خانگی مربوط به آن‌ها هستند و در ازای کارشان به عنوان مراقب حقوق می‌گیرند نیز به داشتن مدارک معتبر پرستاری در کشوری مانند آمریکا نیازی ندارند. بنابراین، نمی‌توان آمار دقیقی از صلاحیت بهترین پرستار سالمندی که در کشورها است به‌دست آورد.

    مثال‌هایی در ارتباط با بهترین پرستار سالمندی که می‌توانید باشید

    با این وجود مطالعاتی که در مجله پرستاری آمریکا منتشر شده است، نشان می‌دهد که منابع آموزشی و آموزش‌های مراقب، فواید بسیار زیادی هم برای سالمند و هم برای خود نگهدار دارد. این موضوع علاوه‌بر اینکه از نظر تئوری و علمی بودن امور مراقبتی مهم است، از نظر ذهنی، عاطفی و فیزیکی نیز اهمیت بسیار زیادی در سلامت سالمند و همچنین خود پرستار سالمند دارد.

    به گزارش A J N، اغلب مطالعات و تحقیقات انجام شده در حوزه مراقبت ، از طبقه بندی نگهدار سالمند و وظایفش نسبت به سطح دانش و تجربه پرستار سالمند ناتوان هستند. این اطلاعات نقش مهمی در بهبود کیفیت مراقبت دارد. اما محققان این نتیجه را گرفته اند که یک شخص با هر دو جنبه علمی و تجربی است که می‌تواند بهترین مراقبت را ارائه کند.

    فاکتورهای مهم شامل ویژگی‌های شخصیتی و غیره

    فاکتور‌های قابل توجه برای پرستار سالمند می‌تواند شامل ویژگی‌های شخصیتی سالمند ، نوع و میزان پیشرفت بیماری سالمند، شرایط خانه و خانواده سالمند و در نهایت حقوق و مزایا باشد. از طرف دیگر، برای سالمند و خانواده‌اش نیز نکاتی در مورد مراقب وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد. نکاتی مانند ویژگی‌های شخصیتی ، توانایی تصمیم‌گیری صحیح، علاقه‌مندی به امر مراقبت، توانایی مدیریت امور درمانی و نظارت بر‌روند درمان سالمند و توانایی اجرای بعضی امور پرستاری مانند تزریقات، گرفتن فشار خون است.

    از آنجایی که پرستار سالمند تمام زمان و انرژی خود را در‌جهت افزایش آرامش و کمک به سالمند می‌گذارد؛ پس این نکته خیلی مهم است که با حمایت از پرستار سالمند، شما نیز در جهت تشکر و قدردانی و تقویت روحیه او قدم بردارید و همچنین به بهبود عملکرد او با این کار کمک خیلی بزرگی کنید.

    بهترین پرستار سالمندی که دارای این ویژگی ها باشد شخصی قوی همراه با دانش و تجربه کافی است، استرس و اضطراب کمتری را دارد ، در مواقع اضطراری بهترین تصمیمات را می‌گیرد و در طول مراقبت نیز رابطه خوبی با سالمند به وجود می‌آورد. همین موضوعات باعث می‌شود تا بهترین خدمات درمانی و مراقبتی به سالمند برسد. این مقاله نگارش شده در وبسایت مرکز پرستاری سفیر آرامش است و هر گونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

    0 0 رای ها
    امتیاز خود را ثبت کنید
    guest
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    درخواست پرستار | مشاوره رایگان