درخواست پرستار | مشاوره رایگان

صلاحیت های جانبی برای پرستار کودک که باید داشته باشد

صلاحیت های جانبی برای پرستار کودک کدامند

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    جهت تائید صلاحیت های جانبی پرستار کودک می بایستی اقداماتی انجام دهیم که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد آموزش ها ، این آموزش ها به صورت کلی در دوره های کمک های اولیه و دوره های پایه، به پرستار کودک داده می شود. اما او می تواند برای کسب دانش و مهارت بیشتر در برخورد با حساسیت ها و آلرژی ها، این دوره ها را طی کند. به ویژه زمانی که مراقب می داند که می خواهد از کودکی مراقبت کند که دچار این مشکلات است. در این دوره ها، انواع حساسیت و نحوه مواجهه با بروز آنها به او آموزش داده می شود.

    داشتن گواهینامه رانندگی صلاحیت های جانبی پرستار کودک 

    داشتن گواهینامه رانندگی معتبر و بدون تخلف به پرستار کودک کمک می کند تا فرصت های کاری بیشتری را داشته و بتواند حقوق و مزایای بیشتری را درخواست کند. پرستاری که گواهینامه رانندگی دارد به راحتی می تواند اعتماد والدین را در مورد جابجایی کودک و همچنین انجام امور خرید و … را به دست بیاورد.

    دوره های رانندگی پیشگیرانه

    در بسیاری از کشورها، دوره های آموزش رانندگی پیشگیرانه وجود دارد که در آنها آموزش هایی در جهت بهبود مهارت رانندگی و پیشگیری از تصادفات داده می شود. می تواند با حضور در این دوره ها، اعتماد والدین را بهتر جلب کند.

    کنترل سوابق

    بسیاری از والدین معمولا پیش از استخدام پرستار کودک سوابق او را کنترل می کنند. واقعیت این است که پرستار کودک نمی تواند با گذراندن دوره های خاصی این صلاحیت را به دست بیاورد، اما داشتن سابقه خوب در استخدام پرستار کودک نقش موثری دارد.

    گواهی عدم سوء سابقه

    گواهی عدم سوء سابقه جهت سو سابقه پرستار کودک
    پرستار کودک می تواند با گرفتن این گواهی عدم سوء سابقه خود را برای والدین شفاف کند.

    این گواهی، رایج ترین روش کنترل سابقه یک فرد است. پرستار کودک می تواند با گرفتن این گواهی از پلیس، عدم سوء سابقه خود را برای والدین شفاف کند.

    اطلاعات هویتی

    معمولا والدین در زمان استخدام پرستار کودک ، مدارک شناسایی پرستار کودک را مورد بررسی قرار می دهند. بنابراین، با به همراه داشتن مدارک شناسایی خود (کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه رانندگی و …) می تواند این موضوع را برای والدین ساده تر کند.صلاحیت های جانبی یک مراقب به اطلاعات هویتی او نیز مرتبط می شود.

    تایید صلاحیت

    تایید صلاحیت پرستار کودک
    پرستار کودک با تایید صلاحیت خود به والدین می تواند اعتماد و نظر والدین را جلب کند.

    در بحث صلاحیت های جانبی پرستار کودک ، او افراد قابل قبولی را برای تایید صلاحیت خود به والدین معرفی کند، به راحتی می تواند اعتماد و نظر والدین را جلب کند.

    مهارت در زبان های خارجه

    اگر پرستار کودک در زبان دیگری مهارت داشته باشد، دامنه وسیع تری از مشتریان خواهد داشت. در کشور های مختلف، بسیاری از خانواده ها به زبان های دیگری (غیر از زبان رسمی کشور) صحبت می کنند.از سوی دیگر، از آنجایی که مراقب می تواند سایر زبان ها را به کودک بیاموزد، در صورت داشتن مهارت در دیگر زبان ها، بیشتر مورد توجه والدین قرار می گیرد.

    دوره های مراقبت از نوزادان

    مراقبت از نوزادان نیازمند مهارت هایی است که در دوره های پایه، به پرستار کودک آموزش داده نمی شود. جهت بررسی صلاحیت های جانبی یک مراقب ما باید دوره های مرتبط با او را بخواهیم ، در دوره های مراقبت از نوزادان موضوعات اساسی مراقبت از نوزادان و همچنین روش های اصولی برطرف کردن نیاز های نوزادان (مانند نحوه صحیح تعویض و بستن پوشک، غذا دادن به نوزاد و …) به مراقب آموزش داده می شود.

    همچنین بخوانید: وظایف پرستار کودک در جهت حفظ ایمنی کودک

    نوزادان شکننده تر هستند و به مراقبت های ویژه ای  نیاز دارند. بنابراین، والدین در مورد استخدام او برای نوزاد، حساسیت بیشتری را به خرج می دهند. مراقبی که با گذراندن این دوره ها آشنایی لازم با اصول مراقبت از نوزادان را داشته باشد، بهتر می تواند توجه والدین را جلب کند. همچنین، مراقبت از نوزادان می تواند حقوق و دستمزد بیشتری را در مقایسه با مراقبت از کودکان برای مراقب به همراه داشته باشد.

    بیمه

    اگر یک مراقب در سنین نوجوانی و به صورت پاره وقت برای کسب درآمد بیشتر کار می کند، بیمه پرستار کودک برای او ضروری نیست. اما ا گر یک پرستار کودک کارش را به صورت کاملا حرفه ای و به عنوان یک شغل انجام می دهد، داشتن بیمه کار پرستار کودک اهمیت زیادی دارد.

    مدارک اثبات شهروندی و سکونت در شهر

    جهت بررسی صلاحیت های جانبی مراقب می بایستی اطلاعات دقیقی از محل سکونت و شهر او داشته باشیم در بسیاری از مناطق، پرستار کودک باید در شهر سکونت داشته باشد تا بتواند به صورت قانونی از کودکان مراقبت کند. بنابراین، والدین در این مورد مدارکی را از پرستار کودک درخواست خواهند کرد.

    صلاحیت های جانبی ، شرایط جسمی مناسب

    نمی تواند با شرکت در دوره این صلاحیت را به دست آورد، اما در ملاقات اول، شرایط جسمی مناسب برای والدین مهم خواهد بود. کار پرستار کودک به گونه ای است که نیازمند فعالیت های زیادی است و پرستار کودکی که از شرایط جسمی خوبی بهره مند نباشد، نمی تواند از عهده همه امور به خوبی بر بیاید.از سوی دیگر، اگر پرستار کودک در مورد ورزش و سلامتی دانش و مهارت داشته باشد، بیشتر مورد توجه والدین قرار می گیرد.

    مراقبت های ویژه

    کودکان زیادی هستند که از مشکلات و بیماری های خاص رنج می برند و با توجه به مشکل و یا بیماری، نیاز های ویژه ای دارند. برای مثال، اگر پرستار کودک می خواهد از یک کودک کر و لال مراقبت کند، دانستن زبان اشاره موضوع مهمی خواهد بود. بنابراین، می تواند با کسب مهارت در رفع نیازهای خاص کودکان، شرایط کاری بهتری را برای خودش به وجود بیاورد.

    0 0 رای ها
    امتیاز خود را ثبت کنید
    guest
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    درخواست پرستار | مشاوره رایگان