درخواست پرستار | مشاوره رایگان

راهنمای استخدام پرستار کودک در منزل

راهنمای استخدام پرستار کودک در منزل 1401

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    بررسی مراحل استخدام و راهنمای استخدام پرستار کودک در منزل بسیار حائز اهمیت است. چرا که با آمدن کودک شادی و نشاط به خانه‌های شما خواهد آمد، اما حتما برای بزرگ کردن آن‌ها باید شکیبایی و تلاش زیادی کرد، مخصوصا چند هفته ی اول اگر شخصی به مادر در بزرگ کردن کودک کمک نکند، این دوران برای سلامت روان و جسم او بسیار استرس‌زا خواهد شد.

    با یاری و کمک موسسه پرستاری سفیر آرامش خدمات پرستاری در منزل را با حرفه ای ترین کادر ها  تجربه کنید.

    راهنمای انتخاب پرستار کودک در منزل1402

    برای استخدام پرستار در منزل و راهنمای پرستار کودک در منزل باید چندین نکته را در نظر داشت تا یک پرستار شایسته برای نگه داری کودک در منزل انتخاب کرد. پرستار کودک باید فردی صبور، دلسوز و با تجربه باشد.

    استخدام پرستار کودک در منزل
    بررسی مراحل استخدام و راهنمای استخدام پرستار کودک در منزل بسیار حائز اهمیت است.

    بعضی از افراد نیز به دلیل شاغل بودن و یا داشتن فرزند کوچک توانایی مراقبت از کودک خود را نخواهند داشت. و به پرستار کودک نیاز پیدا خواهند کرد. برای استخدام پرستار کودک 1402 یکسری نکات وجود دارد که باید به آن‌ها توجه داشت، در این مقاله به طور مختصر راهنمای استخدام پرستار کودک در منزل را برای شما گفته شده است.

    پیشنهاد مقاله: اعتماد به نفس کودک چگونه شکل می‌گیرد و نقش والدین در تقویت آن چیست؟

    در ادامه‌ی مطالب یکسری نکات برای انتخاب پرستار کودک در منزل بیان شده است:

    ۱. صلاحیت پرستار

    یکی از مهم‌ترین نکات در استخدام پرستار بررسی اعتبار و صلاحیت حرفه‌ایی اوست. تا جایی که امکان دارد باید، دارای مدرک معتبر پرستاری باشد و مجوزهای مربوطه را کسب کرده باشد. باید تجربه‌ی پرستار را در زمینه نگه‌داری کودک ارزیابی کرد. اگر پرستار را از سوی موسسات استخدام کرده‌اید، باید قبل از هر چیزی مجوز موسسه را مورد بررسی قرار دهید تا از اعتبار آن اطمینان پیدا کنید.زیرا کودک شما قرار است با پرستار احساسه دوستی صمصیمی بکند.

    پس از بررسی کردن مدارک پرستار مدنظر سوالات زیر باید از او پرسیده شود:

    روزانه چه مدت این کار را انجام داده‌اید؟

    آیا دوره‌ی مربوط به پرستاری کودک را گذرانده‌اید؟

    شما چه مدت پرستار کودک بوده‌اید؟

    آیا گواهینامه مرتبط دارید؟

    آیا تا کنون تجربه ی کار با چند کودک یا بچه‌های دو قلو یا سه قلو را دارید؟

    تا کنون پرستار چند کودک بوده‌اید؟

    ۲. اصول مراقبت از نوزاد

    برای سپردن نوزاد خود به پرستار، راهنمای استخدام پرستار کودک در منزل بسیار برای شما ضرورت دارد. روش مراقبت پرستاران در راهنمای استخدام پرستار کودک در منزل از نوازد نیز یک عامل بسیار مهم است.

    که باید در مورد آن از پرستار، سوال کرد؛ آیا پرستار برای آرام شدن نوزاد با او بازی کرده و یا آواز می‌خواند؟ چقدر طول می‌کشد تا کودک را بخواباند و یا او را آرام کند؟ با چه روشهایی کودک را خواهند خواباند؟ آیا می داند چه موقع باید پوشک او را عوض کند؟ چه روش‌هایی به کار می برد تا نوزاد دچار ادرار سوختگی نشود؟با چه بازی هایی سرگرم خواهد شد؟ البته که باید توجه داشته باشید، کودکان با یکدیگر متفاوت هستند؛ ممکن است روشی که بر کودک دیگری جوابگو بوده‌ است بر فرزند شما جوابگو نباشد، اما با این حال پرستار باید چندین روش متفاوت برای آرام کردن کودک در نظر داشته باشد.

    ۳. هزینه ی پرستار کودک

    یکی دیگر از عوامل مهم در راهنمای خدمات پرستاری در منزل، قیمت پرستار است. با توجه به سطح تحصیلات، مسئولیت، تجربه، ساعت کاری پرستار، استخدام پرستار کودک به طور آزاد و یا از طریق موسسات، قیمت پرستار کودک در منزل مختلف است. اگر پرستار کودک را به صورت روزانه و یا ساعتی استخدام کنید، حقوق او را نیز باید به طور ساعتی یا روزانه پرداخت کنید. امکان دارد حقوق پرستار کودک در منزل برای شما زیاد به نظر بیاید، اما برخی مواقع بهترین روش مخصوصا برای هفته های اول برای نگه‌داری کودک خواهد بود.

    ۴.تعیین وظایف پرستار کودک

    بعد از اینکه توافقات اولیه را انجام دادید باید درباره انتظاراتی که از پرستار دارید  به توافق برسید. اگر پرستار به صورت کلی مسئولیت هایی مثل خواباندن یا تغذیه‌ی کودک انجام خواهد داد، باید در مورد سایر انتظارات و کمک‌هایی که از او دارید بحث کنید. شما باید تمام شرایط کودک خود را با پرستار در میان بگذارید و از شرایط پرستار کودک اطلاع پیدا کنید. در برخی از مواقع والدین برای کودکان خود که دارای شرایط خاص هستند، اقدام به استخدام پرستار می کنند، به همین دلیل آنان باید شرایط کودک خود را به طور کامل با پرستار در میان بگذارند.

    استخدام پرستار کودک شبانه روزی

    مهربانی یکی از خصوصیات اصلی و مهمی است که یک پرستار کودک باید داشته باشد. پرستاران کودک نه تنها مسئولیت مراقبت و حفاظت از سلامت و ایمنی کودکان را بر عهده دارند، بلکه باید همچنین به آنها عشق و مهربانی بورزند. این شامل ارائه آرامش و امنیت، حمایت از نیازهای روحی و عاطفی، به اوج رساندن احساسات مثبت و تشویق به رشد و توسعه کودک می شود.

    مهربانی پرستار کودک علاوه بر رفتارهای مهربانانه، شامل صداقت، احترام، صبر، توجه فعال و اعتماد به نفس نیز می شود. همچنین، پرستاران کودک باید بتوانند با توجه به نیازها و شخصیت هر کودک، روش های مختلفی را برای برقراری ارتباط مهربانانه با آنها بکار ببرند. مهربانی پرستار کودک به کودکان اعتماد به نفس و احساس ایمنی می دهد و به رشد و توسعه سالم آنها کمک می کند. در نتیجه، مهربانی یکی از مهمترین خصوصیاتی است که باید در یک پرستار کودک شبانه روزی وجود داشته باش

    در مطالب بالا راهنمای استخدام پرستار کودک در منزل 1402 ذکر شده است، اگر قصد استخدام پرستار کودک دارید، باید تمام نکات مربوط به استخدام پرستار کودک را در نظر بگیرید.

    پرستار کودک باید توانایی لازم را داشته باشد، تا مورد توجه کودک و والدین او قرار بگیرد، ملاک اکثر والدین برای استخدام پرستار کودک تجربه و تحصیلات آن شخص است، زیرا افرادی که تجربه لازم در این زمینه را ندارند نمی‌توانند به درستی از کودکان مراقبت کنند. استخدام پرستار کودک شبانه‌روزی می تواند به شما کمک کند تا در طول شب و روز از کودک خود مراقبت کنید.

    0 0 رای ها
    امتیاز خود را ثبت کنید
    guest
    1 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    درخواست پرستار | مشاوره رایگان