درخواست پرستار | مشاوره رایگان

راهنمایی یک پرستار کودک برای خرید هدیه مانند اسباب بازی برای کودک

اهمیت مصرف ویتامین ها و املاح برای کودکان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    کودکان عاشق اسباب­ بازی هستند . طبق نظر نویسنده این نوشتار که یک پرستار کودک است، اسباب­ بازی­ های آموزشی از همه بهتر هستند؛ زیرا مدت زمانی که کودک کمک پرستار کودک صرف بازی می­کند، می­ تواند کاملا زمانی برای یادگیری تبدیل شود، مخصوصا اگر راهنمایی یک پرستار کودک، وسایل بازی مناسب تهیه شوند. ادامه راهنمایی برای تهیه وسایل بازی مناسب مورد تایید یک پرستار کودک نکاتی ذکر میشود. می­ توانیم این اسباب­ بازی­ ها را به عنوان هدیه به کودکان دهیم و باعث پیشرفت در امر آموزش و قدرت تخیل آن­ها شویم.

    پرستار کودک اسباب­ بازی­ های آموزشی برای کودکان

    از نظر یک پرستار کودک حرفه­ای، وسایلی مانند کاغذ، مداد شمعی، ماژیک، رنگ و دیگر وسایل هنری جزو اسباب­ بازی­های آموزشی محسوب می­شوند که استفاده کودک از آن­ها با کمک و راهنمایی پرستار کودک می­تواند باعث رشد قابل توجه ذهنی و فکری کودک گردد. پرستار کودک می­تواند مسیر بازی­های کودکان را به طور هدفمند تغییر دهد و از طریق بازی با این وسایل هنری، مسائل مختلفی را به کودک آموزش دهد کتاب: کتاب­های متنوعی برای این محدوده­های سنی مختلف وجود دارد که پرستار کودک می­تواند با نشان دادن شکل­ها به کودک و خواندن داستان یا کمک به کودک در خواندن، ذهن کودک را به فکر کردن وادارد.

    پیشنهاد مقاله : نحوه سرگرم کردن کودک با متدها و توانایی پرستار کودک

    اسباب­ بازی ­های آموزشی برای کودکان تا 3 سال

    بلوک­ های ساختمانی رنگی با شکل­های مختلف: بلوک­های نرم و از جنس فوم برای دستان کوچک کودکان بسیار مناسب هستند. پرستار کودک می­تواند قطعات مختلف را به دست کودک دهد و او را با اندازه­ها و شکل­های مختلف آشنا کند. همچنین پرستار کودک می­تواند رنگ­ها را از این طریق به کودک آموزش دهد. اسباب­ بازی­ هایی به شکل حروف الفبا و اعداد: پرستار کودک می­تواند هنگام استحمام کودک اسباب­ بازی­هایی به شکل حروف الفبا یا اعداد را به حمام ببرد و ضمن بازی با کودک در حمام، اعداد و حروف را به او آموزش دهد. پرستار کودک می­تواند این قطعات را هنگامی که مرطوب می­شوند، به دیواره وان حمام بچسباند.

    پرستار کودک اسباب­ بازی ­های آموزشی برای کودکان 3 تا 5 سال

    سه پایه نقاشی: پرستار کودک می­تواند با کمک چنین وسیله­ای ساعت­ها کودک را سرگرم کند و نکات زیادی را به او آموزش دهد. مثلا پرستار کودک می­تواند از کودک بخواهد شکل­ها و حیوانات مختلف را نقاشی کند. پرستار کودک می­تواند از کودک بخواهد وسایل خود را جمع کند و بوم نقاشی را پاک کند و از این طریق، نظافت را به کودک آموزش دهد. تلسکوپ: پرستار کودک می­تواند طرز استفاده از تلسکوپ را به کودک آموزش دهد. کودک می­تواند با راهنمایی پرستار کودک با فضا و استفاده از وسایل علمی آشنا شود. بلوک­های ساختمانی: پرستار کودک می­تواند با این اسباب­بازی قوه تخیل کودک را برانگیزد.

    مراقبت از کودک
    کودکان عاشق اسباب­ بازی هستند .

    چراغ­های رقصان: پرستار می­تواند از کودک بخواهد محل­های مختلف از خانه را با این اسباب­بازی تزئین کند.از این طریق پرستار کودک می­تواند هماهنگی بین چشم­ها و دست­ها، قدرت حل مسئله و مهارت­های حرکتی را در کودک پرورش دهد. پرستار می­تواند الگوهای از پیش تعیین شده­ای را در اختیار کودک قرار دهد. همپنین پرستار کودک می­تواند از او بخواهد از خلاقیت خودش نیز بهره ببرد. ترازو: معمولا این اسباب­بازی در رنگ­های مختلف و به همراه اسلایم ­های رنگی عرضه می­شود.

    یک پرستار کودک می­تواند استفاده از دستگاه ترازو را با استفاده از این وسیله به کودک آموزش دهد. شکل­ها: پرستار کودک می­تواند شکل­های مختلف هندسی را به کودک دهد و از اون بخواهد که آن­ها را در محل مربوط به خودشان روی یک صفحه قرار دهد. در نتیجه پرستار کودک قدرت فکری کودک را پرورش می­دهد. اسباب ­بازی های ساختنی: پرستار کودک می­تواند با قرار دادن قطعات مختلف در اختیار کودک، از او بخواهد چیزهای مختلفی مثل ماشین، روبات، ساختمان یا پیزهای دیگر بسازد.با این کار پرستار کودک قوه تخیل کودک را پرورش می­دهد.

    اسباب­ بازی ­های آموزشی برای کودکان 6 تا 8 سال

    بازی ریاضی: پرستار کودک از او می­خواهد معادلات ساده ریاضی را بسازد و آن­ها را حل کند. پرستار می­تواند مهارت کودک در انجام جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را پرورش دهد. بلوک­های ساختمانی الکتریکی: با این وسیله کودک می­تواند هر چه که به ذهنش می­رسد را درست کند. پرستار  می­تواند نحوه استفاده از این وسیله را به کودک آموزش دهد و قدرت تخیل و مهارت­های حرکتی ظریف را در کودک تقویت کند.

    اسباب­ بازی­های علمی: پرستار کودک می­تواند به کمک انواع اسباب­بازی­های علمی موجود، ضمن سرگرم کردن کودک ، او را با مسائل علمی مختلف مانند چرخه باران، نحوه گردش زمین و رشد گیاهان آشنا کند. کودک با راهنمایی و نظارت پرستار کودک مهارت­های بسیاری را در کنار فراگیری علمی خواهد آموخت.

    پرستار کودک اسباب ­بازی های آموزشی برای کودکان 9 تا 12 سال

    روبات­های آموزشی: این روبات­ها کودک را با برنامه ­نویسی آشنا می­کنند و کودک با راهنمایی پرستار کودک می­تواند زبان­های مختلف برنامه­نویسی را در حد ابتدایی فرا گیرد. بدن انسان: پرستار کودک می­تواند به کمک این اسباب­ بازی­ها، نحوه عملکرد اجزای مختلف بدن انسان را به کودک آموزش دهد. سایر اسباب­بازی­های آموزشی: وسایل آموزشی زیادی برای آموزش مسائل علمی مختلف، مثل سنگ شناسی، گیاه شناسی، سیاره شناسی و غیره وجود دارد که پرستار کودک می­تواند با شناسایی علایق کودک، بهترین وسائل را برای کودک انتخاب کند. در نتیجه با کمک پرستار کودک مسیر رشد ذهنی کودک به درستی تعیین خواهد شد.

    همچنین اسباب­بازی­هایی وجود دارند که مختص یک سن خاص نیستند و همه می­توانند از آن­ها بهره ببرند. یک پرستار کودک حرفه­ای به خوبی می­تواند نیازسنجی کند و بهترین وسائل و روش­ها را برای پرورش کودک انتخاب کند. پرورش کودک به کمک پرستار کودک به رشد او در مسیر درست کمک شایانی خواهد کرد. نگارش شده در سفیر آرامش

    0 0 رای ها
    امتیاز خود را ثبت کنید
    guest
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    درخواست پرستار | مشاوره رایگان