درخواست پرستار | مشاوره رایگان

به عنوان پرستار برای بیرون بردن کودک چه وسایلی نیاز داریم

وسایل کودک در بیرون از خانه

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    در این مطلب از سفیر آرامش نیازمندی های کودک به پرستار را بررسی می کنیم. برای پرستار کودک ای که مسئولیت مراقبت از کودک را در شبانه روز به عهده دارد، کاربرد دارد . و همچنین کسی که که در روز از کودکان مراقبت می کند باید بداند که کودکان به هوای تازه و بیرون رفتن نیاز دارند.برای پیشگیری از فراموشی لوازم و وسایل مورد نیاز، پرستار کودک در زمان بیرون بردن کودک باید لیستی از وسایل لازم را داشته باشد. پرستار کودک با به همراه داشتن این وسایل می تواند کودک را در بیرون از خانه نیز سلامت و شاد نگه دارد.

    بیرون بردن کودک به همراه دستمال کاغذی و مرطوب

    پرستار کودک باید به یاد داشته باشد که کودکان همیشه ممکن است کثیف شوند. دستمال کاغذی و دستمال مرطوب برای تمیز کردن سریع بسیار کاربردی هستند و بسته بندی آنها نیز راحت است. پرستار کودک می تواند نه تنها برای نوزادان، بلکه برای کودکان بزرگتر نیز آن را به همراه داشته باشد.

    به عنوان پرستار برای بیرون بردن کودک چه وسایلی نیاز داریم
    پرستار کودک باید به یاد داشته باشد که کودکان همیشه ممکن است کثیف شوند.

    پول نقد به همراه داشته باشید

    به همراه داشتن پول نقد برای پرستار کودک لازم است مخصوصا در زمان بیرون بدن کودک . شاید کودک به گریه بیفتد و او مجبور به گرفتن یک تاکسی برای برگشت به خانه شود. همچنین ممکن است پرستار کودک برای بچه بستنی و … بخرد. به هر حال شاید کودک نیاز به خرید وسیله ای داشته باشد و یا از ما درخواست نماید برای او چیزی بخریم پس به عنوان پرستار باید پول نقد به اندازه کافی به همراه داشته باشیم .

    میان وعده مناسب با خود ببرید

    کودکان با سنین پایین تر معمولا متوجه گرسنگی خودشان نمی شوند. اما رفتار آنها به تدریج تغییر می کند و پرستار کودک از این طریق می تواند گرسنگی کودک را تشخیص دهد. بیرون بردن کودک و کنترل گرسنگی او بسیار حساس است او با داشتن یک میان وعده مانند یک ساندویچ کوچک و یا چند میوه می تواند از گرسنه ماندن کودک جلوگیری کند. نیازی نیست که پرستار کودک برای میان وعده کودک خودش هزینه کند. کافی است که پرستار کودک با والدین صحبت کند و از خوراکی های موجود در خانه برای کودک بردارد.

    کنترل گرسنگی در کودک امری حیاتی است گاهی اوقات او انقدر مشغول می شود که حتی غذا خوردن هم یادش می رود در اینجا وظیفه مراقب کودک است که میان وعده های متناسب با سن کودک به او بدهد تا سطح انرژی او از درجه ای پائین تر نرود.

    بیرون بردن کودک در فصول گرم سال آب مناسب با خود داشته باشید

    پرستار کودک باید بداند که کودکان با سنین پایین، تشنگی را نیز همانند گرسنگی تشخیص نمی دهند. بسیاری از مردم می گویند که با احساس تشنگی، بدن دچار دهیتراته شدن می شود. بنابراین، پرستار کودک باید آب را نیز به همراه داشته باشد و از کودک بخواهد که مرتب آب بنوشد.

    کمبود آب در بدن کودکان می تواند به شدت خطرناک باشد به نحوی که باعث خطرات بسیار جدی در سیستم گوارشی و حتی ذهنی او شود از این رو باید میزان آب بدن کودک کنترل شود ، مخصوصا در فصول گرم هوا که تعرق بدن کودک دو چندان است باید آب به صورت مرتب به او خورانده شود.

    به عنوان پرستار برای بیرون بردن کودک چه وسایلی نیاز داریم
    سیستم ایمنی بدن کودک ضعیف است و کوچکترین آلودگی هایی می تواند بر روی او تاثیر بگذارد.

     مایع دستشویی مناسب جهت ضد عفونی دست ها

    بیرون بردن کودک همراه با کثیف شدن او است و به همین خاطر است که پرستار کودک باید مایع دستشویی ضد عفونی کننده و مناسب به همراه داشته باشد. پرستار کودک باید کودک را قبل از خوردن هر چیزی ملزم به شستشوی کامل دست هایش کند.

    سیستم ایمنی بدن کودک ضعیف است و کوچکترین آلودگی هایی می تواند بر روی او تاثیر بگذارد از این رو به همراه داشتن مایع دستشویی جهت شستشویی مرتب دستان کودک توصیه می شود و یا مایع های ضد عفونی کننده ای که به صورت خمیری در داروخانه ها فروخته می شود می تواند تا حد بسیار زیادی از آلوده شدن کودک جلوگیری نماید.

    پیشنهاد مقاله: وظایف پرستار کودک در منزل

    پوشک و وسایل مورد نیاز برای تعویض آن

    اگر کودک هنوز نیاز به پوشک دارد، پرستار کودک باید برای بیرون بردن او یک پوشک اضافه را نیز به همراه داشته باشد. بیرون بردن کودک در فصول بهار و پائیز ، به دلیل متغیر بودن شرایط هوا بهتر است همراه خود چند لباس کودک را داشته باشیم تا در مواقع ضروری بتوانیم کودک را از سرما و گرما محافظت نمائیم از این رو به همراه داشتن لباس های کودک ( ترجیها از جنس نخی ) را به لیست خود اضافه نمائیم .

    به صورت کلی مجموعه ای از تجهیزاتی مانند آب ، لباس ، غذا و مواد شستشو و ضد عفونی کننده باید در کیف پرستار کودک باشد تا بتواند در مواقع ضروری از آنها استفاده نمائید از این رو توصیه می شود قبل از بیرون رفتن همراه کودک این لیست کوتاه را برای خودتان تهیه نمائید.

    0 0 رای ها
    امتیاز خود را ثبت کنید
    guest
    0 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    درخواست پرستار | مشاوره رایگان