درخواست پرستار | مشاوره رایگان

انتخاب پرستار سالمند نکات مهمی که باید به خاطر بسپارید

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    برای انتخاب پرستار سالمند نکات مهمی اینجا هست که باید بدانید مثلا در کجا می بایستی به دنبال او باشید. مکان هایی که می توان در آنجا مراقب خوب پیدا کرد را مشخص کنید. ممکن است دوستان و آشنایانی نیز باشند که در این زمینه اطلاعات مفیدی را به شما بدهند. مشورت با آنها را فراموش نکنید. اگر می توانید از عهده دستمزد یک پرستار سالمند با تجربه و تحصیلات مرتبط بر بیایید ، حتما او را استخدام کنید. وقت خود را در جاهایی که یافتن نگهدار خوب سخت است، تلف نکنید.

    انتخاب پرستار سالمند نکات کلیدی مانند جمع آوری سوال های تخصصی

    خودتان را برای مصاحبه با پرستار سالمند آماده کنید. لیستی از سوالاتی که می خواهید از او بپرسید را تهیه کنید. اگر نمی توانید سوالات مناسبی برای مصاحبه با مراقب طرح کنید، آژانس های پرستاری می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

    بعد از آماده کردن شرایط برای مصاحبه ، از میان کاندیدا ها، چند نفر از بهترین آنها را برای مصاحبه انتخاب کنید. یکی دیگر از اعضای خانواده و یا آشنایان را برای مصاحبه با نگهدار سالمند دعوت کنید تا نظر دیگری هم وجود داشته باشد. همیشه رابطه میان شخص مراقب و سالمند را در نظر بگیرید.

    بررسی سوابق و تجربه شخص مراقب

    سوابق و صلاحیت جهت انتخاب پرستار سالمند نکات اساسی و مورد نظر را بررسی کنید. شما به دنبال یک مراقب با صلاحیت و قبل اعتماد هستید، بنابراین باید در مورد این موضوع تحقیق کنید. از نگهدار بخواهید که گواهی عدم سوء پیشینه به شما ارائه دهد. ممکن است شخص مورد نظر شما رفتارهایی نامناسبی داشته باشد که سلامت سالمند شما را به خطر بیندازد.

    پنج ویژگی پرستار سالمند و اهمیت انتخاب آن
    انتخاب پرستار سالمند نکات کلیدی مانند جمع آوری سوال های تخصصی

    مواردی مانند رانندگی بدون گواهینامه رانندگی، مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی و … . اگر می خواهید نگهدار را از یک آژانس پرستاری انتخاب کنید نیز این کنترل سوابق لازم است. چرا که ممکن است بعضی آژانس های پرستاری این کنترل سوابق را انجام ندهند.

    پیشنهاد مقاله: پرستار سالمند کیست و چه زمانی به حضور او نیاز است؟

    شما می خواهید پرستاری را انتخاب کنید که نیاز های سالمند شما را بر طرف کند. بنابراین پرستار سالمند باید در این زمینه تجربه کافی داشته باشد. برای مثال یک سالمند مبتلا به آلزایمر برای حمام کردن احتیاج به کمک مراقب دارد. پس باید پرستاری برای او انتخاب شود که در این زمینه تجربه کافی را داشته باشد.

    بر کار او نظارت کنید. این موضوع اهمیت زیادی در تایید صلاحیت و همچنین صحت رفتار ایشان دارد. این کار را با سر زدن به خانه در زمان کار مراقب انجام دهید. همچنین، از او بخواهید که گزارش های روزانه و هفتگی از مراقبت به شما ارائه دهد. این مقاله نگارش شده در وبسایت مرکز پزشکی سفیر آرامش است و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد./

     

    0 0 رای ها
    امتیاز خود را ثبت کنید
    guest
    3 دیدگاه
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    درخواست پرستار | مشاوره رایگان